onsdag 10 augusti 2011

Valbara Kategorier, Hårdrockskväll 2012

 Vänner - så här ser listan med valbara kategorier ut för kommande Hårdrockskväll 2012.
Det är som ni ser en diger lista. 46 alternativ!
Som vanligt är det 7 stycken kategorier som ska röstas fram, den 8:e blir Bäst Just Nu.
Du har 10 poäng att fördela som du vill, valfritt om du vill köra dina poäng som plus eller minus.
Dags att fundera, och sätta ett datum för omröstning... eller ska vi köra allt via poströst?

...och, en viktig fråga som vi måste börja dra i är ju.. var ska vi vara i år?

8 kommentarer:

  1. En spännande lista att välja ifrån :)

    SvaraRadera
  2. Vad sägs om att köra röstkvällen på Kellys en fredag eller lördag? Är alla medvetna om att vi ska ha en röstkväll? Kan inte alla som läser detta skriva något?

    SvaraRadera
  3. Ja tycker det låter som en helt perfekt tanke.
    Fredag 16/9 är ett datum, tex?

    Jag kan kolla vilka adresser som är registrerade senare, men jag vet att det finns en begränsning på Max 10 st, så alla får nog inte mejl...

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att fredag16 september låter kanon.

    SvaraRadera
  5. En fredags AW på Kellys med röstning tycker jag låter bra.

    16/9 funkar bra för mig.

    SvaraRadera
  6. Det låter kanon, å på en fredag! Helgen är räddad. jag är där med listan i högsta hugg.

    SvaraRadera
  7. Kanon. Jag ser det som att vi bokat detta. Jag mailar ut det till de soffliggare som inte skrivit något här. Jag skriver att vi syns vid 5 så får vi se om det blir någon mer respons.

    SvaraRadera
  8. HOHOHOHOHO! Idag är det dan före dan! :)

    SvaraRadera

Speak of the Devil: