måndag 16 augusti 2010

Detaljer för lördagens nomineringsfest

Ojojoj, mindre än en vecka kvar!
Så, hur går det till på lördag då?

Du är välkommen runt 18-snåret till herr Öbrink.
Han bor på Hauptvägen 10 med portkoden 0530... högst upp (skitmånga trappor att ramla utför, eller hur Per?!) i huset. Du tar dessutom med det du vill dricka - det blir för jävla jobbigt att mecka ihop sånt annars.
Mat däremot, det bjuds.
Värdens berömda chiligryta, så du kommer garanterat att vara krämig i kistan på söndagen... hehe.. :)

För övrigt är omröstningen klar.
Enligt den blir det många tyska ölburkar på bordet, och antagligen en och annan "Number Of The Beast - Metal Edition" likväl. Nu har du dessutom chansen igen i en ny undersökning.

Har du bestämt dig än?

4 kommentarer:

  1. På lördag smäller det - detaljer om kvällen & ny omröstning finns nu på Hårdrockssamfundets sida!

    SvaraRadera
  2. Hur många är det som kommer? jag ser till att det finns en Metal bira till var och en.

    SvaraRadera
  3. ..tror vi blir max 8 st.
    Jag kommer i alla fall. Och jag dricker tyskt. LÖWENBRÄU!!!

    SvaraRadera
  4. Jag kommer nog ha en blandad kompott med mig och ett helt gäng med metalbira.

    SvaraRadera

Speak of the Devil: